środa, 26 października 2016

COME BACK...

Witam Serdecznie:)
Po długiej i nieprzemyślanej przerwie nadszedł czas na powrót.
Może każdy z nas tak ma, że mijają dni, tygodnie a w głowie pustka i brak motywacji. Znalazłabym wiele wyjaśnień dla tej sytuacji, ale czy to konieczne?? Raczej nie gdyż nie ma sensu rozpamiętywać tego, co już było :) Najwyższy czas zabrać się do szukania inspiracji :)
W ostatnich tygodniach postanowiłam przeorganizować swoją pracownię, gdyż wkradł się do niej chaos. Po krótkich przemyśleniach zabrałam się za nowe półeczki. Jestem z nich dumna, bo samo przycinanie i skręcanie deseczek to była dla mnie nowość. Początkowo chciałam kupić jakiś nowy mebelek, ale gdy tak szukałam to zrozumiałam, że raczej trudno będzie mi znaleźć coś odpowiedniego. Uparte ze mnie stworzenie a oto pierwsza półeczka-na farby.
Pozdrawiam Wszystkich Cieplutko:)








62 komentarze:

  1. Mam dokładnie tak samo :) Świetna półka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie się znowu podziewasz? ;)

      Usuń
    2. Dziękuję:) Jestem na dobrej drodze aby wrócić do tworzenia :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  2. Świetna półeczka :) Jak widać, idealnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Półeczka wspaniała. Przydałaby mi się taka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oczywiście zachęcam do zrobienia takiej :)
      Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  4. Świetna półeczka w świetnym kolorku;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Półeczka na farby rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Półeczka z kotkiem! Na poprawę humoru doskonała i w formie i kolorku

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!! Świetną półeczkę zmajstrowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!!!!!. Półka jest super i ten kotek piękne śliczne i praktyczne rozwiązania. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że letarg minął :) Będzie piękny porządek w pracowni, widać, że doskonale się sprawdza i świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Tak sprawdza się super:) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  10. Świetny pomysł! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja :) Świetny kolor i super kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. olá Aleksandra:
    trabalho maravilhoso !!!
    achei muito alegre a cor e o motivo !!lindo !!!
    senti sua falta por aqui..
    que bom que voltou..
    grande abraço e bom fim de semana !!
    :o)
    Eliane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado:) Saúdo calorosamente :)

      Usuń
  13. Zdolniacha z Ciebie - półka pierwsza klasa. I to jej zgranie kolorystyczne że ścianą - super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, bardzo mi sie podoba :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam dokładnie to samo - jak coś mam kupić to wolę zrobić :P półeczka super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Półeczka na farby jest rewelacyjna i do tego jeszcze ten kot !!! Od razu jest porządek. Podoba mi się naprawdę. Pozdrowienia ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, patrząc na taką soczystą półeczkę wypełnioną farbami aż się wszystko chce :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał, patrząc na taką soczystą półeczkę wypełnioną farbami aż się wszystko chce :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna półka:) Mnie zawsze cieszą rzeczy zrobione samemu, wtedy patrząc jest się dumnym z tego co się stworzyło;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super! A jej kolor jest mocno antydepresyjny.

    OdpowiedzUsuń
  21. No, piękna półeczka!!! świetny Come back :))) dobrze że już jesteś :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, ciekawy mebelek :) Dla siebie jedynie wybrałabym bardziej stonowaną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno nie znalazłabyś w sklepach takiej superowej półeczki :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Oleczko, bardzo mi się podoba Twoja półeczka;) jeszcze ten kotek na niej;) Fantastyczna! Ta zieleń jest tak soczysta i wiosenna;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O i chyba znowu nie przewidziana przerwa nastała:)) Olu półeczka cudna, zwłaszcza, że zrobiona własnymi rękami!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna myśl! Chyba tez muszę sama sobie cos wymyślić!:) Półka świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam to samo tak zapuściłam blogi a dni upływały jeden po drugim.....
    Półka jest rewelacyjna i porządkuje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta półeczka to mistrzostwo świata!!! Jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow ale cudo ;) tylko go pozazdroscic ;) tez mam slabosc do zieleni;) poleczka wyszla mega jednak najlepiej jest samemu cos zrobic bo satysfakcja jest o wiele wieksza;) pozdrowka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*