wtorek, 7 czerwca 2016

BRZOZA

Dzień Dobry :):)
Przez ostatnie tygodnie dużo myślałam nad tym, co zrobić dla kolegi w podziękowaniu za piękną drewnianą półeczkę na wstążki. Problem był spory, bo jednak nie każdy mężczyzna gustuje w pierdołkach. Szukałam i szukałam, aż pewnego dnia natrafiłam na koralikowe drzewko. Podstępnie dowiedziałam się, że brzoza będzie odpowiednia i zabrałam się do pracy. Niby łatwe zadanie jednak pierwsze drzewko musiałam całkowicie zniszczyć, gdyż po nałożeniu farby gips, który był w podstawie i na pniu zaczął się kruszyć. Taki urok a ja zabrałam się za podejście numer 2 i oto efekty...






Serdecznie Dziękuję za każde odwiedziny i pozostawiony komentarz:):)
Pozdrawiam Cieplutko:) :)

73 komentarze:

  1. ja nie mogę! normalnie ŁAŁ! :) ale cudne to drzewko!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, ale cudo! Masz mega zdolne łapki!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!!!!!!! Toż to CUDO!!!!!! Fantastyczny pomysł i przepiękne wykonanie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne drzewko szczęścia, bardzo piękne i ślicznie wykonane.Super prezent !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe cudo. To musiała być bardzo misterna praca! Ale efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the this wonderful tree, made with very tiny beads.. It's really a piece of Art..
    hugs,
    Ans x

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) miałam kiedyś zajawkę, żeby zrobić takie, ale skończyło się na kupieniu koralików...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i oczywiście zachęcam do takich rzeczy. Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Wooow! Dałaś czadu :)) super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Drzewo jak żywe!Cudowna brzoza:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, rewelacyjne drzewko wyczarowałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudeńko! Napatrzeć się nie mogę. Wygląda jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńko!! Wspaniały prezent!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Myslałam, że to żywa roślinka... świetnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne drzewko jesteś bardzo zdolna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Drzewko okazałe, nie widziałam jeszcze takiego dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna brzoza. Prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita!!! Ile to pracy!!! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku !!! Olu, taka brzoza ?! Jest wprost niesamowicie piękna i wygląda jak prawdziwa z lasu. To cudo i majstersztyk !!! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Niewątpliwie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Olu drzewko jest przepiękne i jeszcze ta ławeczka :).

    OdpowiedzUsuń
  21. ŁAŁ!!! Ależ piękna brzoza:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurczę! Te drzewko jest przepiękne! Świetny pomysł na prezent i na pewno bardzo, bardzo pracochłonny! Mam nadzieję, że został doceniony :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.Prezent został doceniony. Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Wow, no wow, yyyy... zaniemówiłam przez chwile, ale wyczarowałaś drzewko, szacun, jest cudne!!! Ile czasu zajęła Ci praca nad nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Przyznam że było to czasochłonne - jakieś dobre 3 tygodnie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Piękne wyszło!!! Pozdrawiam! Cudownego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne! Sama bym chciała mieć takie w domu ;)

    pozdrawiam ciepło
    KvR

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda niesamowicie, wspaniała ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. niezwykła i warta swego czasu ... fajnie, że się nie poddałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow to dopiero cudeńko! Bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku, jakie cudne. Jak dużo tych koralików...ile to pracy musiało być.
    Jednak efekt oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku, jakie cudne. Jak dużo tych koralików...ile to pracy musiało być.
    Jednak efekt oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne, widziałam takie na żywo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow!!! Podziwiam o gratuluje wykonania!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW!! Ileż to czasu, cierpliwości, zaangażowania potrzeba na takie zjawiskowe drzewko... :) Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*