czwartek, 21 kwietnia 2016

KRZYŻYKI

Witam Cieplutko:)
            Jak byłam małą dziewczynką, sąsiadka pokazała mi jak haftować krzyżykami i choć było to lata temu, dobrze to pamiętam. Początkowo mój entuzjazm był ogromy i nawet powstało kilka "koślawców". Niestety z czasem jak to bywa z dziećmi, mój zapał zgasł i o krzyżykach zapomniałam. Po latach w potrzebie wyszycia niewielkich elementów wróciłam do tej techniki, a teraz zabrałam się za coś większego. Cała ta historia nie miałaby sensu, gdyby nie fakt, że od tego właśnie wszystko się zaczęło. Takie skromne początki otworzyły mi oczy, że może powinnam spróbować swoich sił w innych dziedzinach.
Proste spostrzeżenie — skoro Ten z góry dał mi, choć troszkę talentu to może warto to docenić — a ta przygoda trwa do dzisiaj.
            Tak na zwykły powrót do korzeni powstał owocowy obrazek choć trochę wyrwany z rzeczywistości. Czy tylko mi po wyszyciu przeszkadza fakt, że przecież to jabłuszko na tej gałązce nie może być tak dojrzałe w momencie, gdy całość jeszcze kwitnie :) :) ??
Pozdrawiam Serdecznie :)




51 komentarzy:

  1. Oj, czepiasz się - to przecież przerośnięty pączek jest, a nie jabłko. Haft piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny obrazek :).

    Olu może być dojrzałe jabłuszko i kwiatki na jednym obrazku, bo to sztuka jest, a w niej jest wszystko dozwolone ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłuszko wyśmienite, podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek. Do haftu to ja nie mam serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny obrazek taki smakowity:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft, a jabłko wygląda smakowicie :))).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obrazek! Podziwiam i doceniam cierpliwość :) Efekt jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft, logika w sztuce nie musi być cechą wiodącą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny!! Ja bym się nie czepiała:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre masz podejście. Talent trzeba wykorzystywać:) A haft świetny. Nawet jeśli jabłko i kwiat nie występują razem w przyrodzie. W tej haftowanej przecież mogą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne że talenty trzeba wykorzystywać :)
    Śliczny hafcik!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam, oj tam, czepiasz się szczegółów :P Najważniejsze, że super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. to tylko kompozycja .. obrazek urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny obrazek, bardzo mi się podoba. Podziwiam za cierpliwość :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! a fakt, że kwitnie i owocuje to w takich obrazkach piękne! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam za cierpliwość! Cudne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne jabłuszko;)Gratuluję i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i nie rzeczywiste tak dojrzałe jabłuszko na tle jeszcze kwitnących kwiatów ale jakże i piękne i fantazyjne :)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście jak się dostało talent w genach to człowiek nie wie sam co może jeszcze stworzyć!
    Obrazek uroczy , a co przeszkadza ,że kwitną jabłka i dojrzewają jednocześnie ? To jest abstrakcja :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmmm zapodziałam gdzieś Twój nowy blog :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*