poniedziałek, 1 lutego 2016

KLUCZYKOWO

Witam Cieplutko: )
Zastanawiałam się długo jak opisać pogodę, którą mamy w ostatnim czasie za oknem. Jeszcze kilka dni temu dzieciaki jeździły na sankach, później w słoneczku termometr pokazał +15 a dzisiaj pada śnieg z deszczem - szaleństwo.
W tym totalnie zakręconym czasie pokaże Wam skrzyneczkę na klucze, którą zrobiłam w listopadzie.
Pomysł na nią pojawił się szybciutko po tym, jak jakieś chochliki schowały klucze w najmniej odpowiednim momencie. Szkoda, że nie mogę takiej podobnej przechowywać w swojej torebce, gdyż tam również bardzo często giną różne rzeczy. A plik kluczy wręcz uwielbia się tam chować:): )

Pozdrawiam Serdecznie:): )


92 komentarze:

  1. Prześliczna! Zachwycił mnie ten płotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka oryginalna, przepiękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna szafeczka na klucze! no, teraz na pewno będą za każdym razem na swoim miejscu! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i wiele pracy cię kosztowała

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ona jest piękna. Nie dość, że praktyczna, to jeszcze będzie wspaniałą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest i mam nadzieję, że zapobiegnie wszelkim zaginięciom kluczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You made a wonderful chest for your keys, love all the gorgeous details,
    hugs,
    Ans x

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna szafeczkę na klucze zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko! Strasznie mi się podoba z tym motylkiem na samej górze:)
    U mnie z kolei cały czas taki sam chłód, a dziś do tego pada deszczyk:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna :) Cudowne kwiaty i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w pogodzie mamy kalejdoskop- bo niby zima a u nas wczoraj wiosna za oknem, dzisiaj jesień, a na dniach zapowiadają śnieg z deszczem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka właśnie pogoda nie chce nas opuścić :):) Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Olu stworzyłaś cudeńko. Bardzo mi się podoba :).

    Ja przy kluczach w torebce mam sporego kaczora :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję:) A z tym kaczorem to również dobry pomysł :) :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Czy to już wiosną zawitała? Piękna Skrzynecka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Olu;) Jak długo Cię nie było... A Ty zapewne tworzyłaś tę skrzyneczkę na klucze? Jest śliczna! Taka wesolutka, typowo wiosenna;) I chyba zmieniłaś wygląd strony;)Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna skrzyneczka:) Nie widziałam jeszcze takich z płotkiem, super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna skrzyneczka, bardzo by mi się taka przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! piękna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe dzieło, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny domek, taki radosny i wiosenny :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piekna ta skrzyneczka , a na dodatek ma furteczkę. Cudowna. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna skrzyneczka. Wiedzę że u Ciebie już klimaty wiosenne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna skrzynka, czuć wiosnę;)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Skrzyneczka jest przepiękna:) Samo lato:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna, przez ten płotek bardzo oryginalna, motyle cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjna skrzyneczka super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie ozdobiony domek na klucze!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejuuu jakie to śliczne!
    PS: Słoneczko też pięknie świeci, też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniale ją ozdobiłaś, aż chce się wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna skrzyneczka na klucze, świetny motyw fiołkowy, piękne wykonanie.pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczna skrzyneczka na klucze. Oczu nie można oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na zdjęcia kolejnych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj tak, pogoda ostatnio szaleje.
    A skrzyneczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja mogłam tego cuda wcześniej nie zauważyć? To jest wspaniałe! Napracowałaś się! Masz talent, dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  34. ale cudna ta zagroda!
    pierwszy raz taką widzę i urzekła mnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*