poniedziałek, 17 sierpnia 2015

WIKLINA

Witam Ser­decz­nie: )
Ostat­nie tygo­dnie mijały w wiel­kim cha­osie. 
Pogoda dopi­sy­wała, acz­kol­wiek tem­pe­ra­tury nie sprzy­jały ogól­nemu two­rze­niu. Dodat­kowo poja­wiły się chwile zwąt­pie­nia i bez­rad­no­ści, ale jak to mówią "kry­zys został zaże­gnany".
Rozmyślając tak, doszłam do wniosku, że nie mogę siedzieć tak bezczynnie i zabrałam się za papierową wiklinę. Po kilkunastu dniach powstał regalik (ok 60cm wysokości).
W pierw­szym zało­że­niu całość miała skła­dać się z trzesz szu­flad, ale osta­tecz­nie posta­wi­łam na dwie.
Szu­fladki to zwy­kłe, dopa­so­wane koszyczki, które wyło­ży­łam mate­ria­łem. Przy­znam jed­nak, że naj­wię­cej czasu zajęło mi malo­wa­nie. Wiem, że nie­które osoby uży­wają już poma­lo­wa­nych papie­ro­wych rulo­ni­ków, jed­nak ja się do nich jeszcze nie prze­ko­na­łam.
Pozdrawiam Cieplutko:)








105 komentarzy:

  1. Wow. Musiałaś się nieźle napracować. Coś wspaniałego. Brawo. Ja też uważam, że lepiej jest malować po zrobieniu dzieła. ;) Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  2. Ale cudo! Jakie to wszystko równiutkie! Uwielbiam patrzeć na papierowe plecionki, choć sama nie mam do nich talentu ani cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję ale nie wszystko jest takie równiutkie jakby się chciało :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  3. Wygląda fantastycznie, aż nie do wiary, że można wyczarować coś takiego z papieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  4. Jak dla mnie bomba! Niesamowite jak pięknie równiutko Ci to wyszło...i z papieru... Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Może nie widać ale krzywiznę też czasami się pojawiła :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  5. Cudowne naplotłaś się ale było warto efekt porażający:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  6. dobra - zebrałam szczękę z podłogi to powiem tylko jedno- łał!!! jestem pod wielkim wrażeniem - świetny regalik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  7. O raju, jest piękny!!! Jak zobaczyłam zdjęcie to myślałam, że to normalna wiklina. Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  8. Po prostu cudo:) Chciałabym mieć taki kryzys twórczy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  9. Fantastyczna!! Ile tu było pracy!! Ale warto było - efekt końcowy SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  10. WOW! Jestem pod wrażeniem :) Tyle pracy i to w taką aurę... Śliczna wyszła. Szczerze podziwiam.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  13. Regalik z szufladami...prześliczny;)
    Podziwiam, zazdroszczę umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  14. Wow! Ale cudeńko! Fantastyczny regalik do przechowywania przydasi :) Szufladki są urocze :) Cieszę się, że kryzys zażegnany. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  15. Jestem pod wrażeniem, świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  16. O kurczę, napracowałaś się nad tym dziełem. Kryzys nie miał szans :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  17. Regał jest po prostu FANTASTYCZNY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  18. Widać jak na dłoni, że po kryzysie ani śladu!!! CUDO wyszło spod Twoich rączek!! Powinnaś być z siebie dumna, bo to naprawdę duża rzecz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  19. Pięknie! Wspaniała praca, brak mi po prostu słów! Jesteś bardzo zdolna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  20. Olu! świetnie Tobie to wyszło, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  21. Rewelacja! Cudeńko stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  22. WOW ... i szczena opadła - niesamowity projekt :) szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  23. Szafka wyszła niesamowita! Ogrom pracy w nią włożyłaś. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  24. Szafka wyszła niesamowita! Ogrom pracy w nią włożyłaś. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kryzys twórczy? Ładny :)
    Szafeczka superaśna. Mnóstwo roboty, ale efekt rewelacyjny. Podziwiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  26. Oleńko, stworzyłaś prawdziwe cuda;) A ja wciąż mam kłopoty... Nie potrafię robić zakończenia w papierowej wiklinie... Niby już pleść potrafię, chociaż nie kształtnie, ale koszyczki okrągłe jakoś tam mi wychodzą, tylko to zakończenie... Zazdroszczę Ci, że potrafisz zrobić takie piękne rzeczy... Marzy mi się zrobienie chociaż raz jednego, porządne go koszyczka... Tyle razy oglądam różne kursiki i nie mogę ,,załapać"... Pozdrawiam Cię bardzo gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Przyznam, że początkowo również miałam kłopot z zakończeniem, ale zawsze można coś oszukać. Takim sposobem jeżeli coś nie chciało odpowiednio się trzymać zabierałam nitkę i delikatnie przewiązywałam :) Nie było to widoczne a ja pozbywałam się zbędnych nerwów:) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  27. No wreszcie, niemoc odeszła, jak już jesteś to od razu bomba, mnie zatkało, nie wierzę, że to papier.... wygląda świetnie, regalik extra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  28. Wow! Jaka Francja-elegancja! W sam raz na Festiwal Wikliny w Nowym Tomyślu - widziałam stamtąd zdjęcia i papierowa wiklina też była - stół i komoda. Podziwiam umiejętności i wytrwałość w pracy, której miałaś sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  29. Ależ się napracowałaś. I cierpliwości Ci wystarczyło:)) piękna szafka, cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  30. Nie ma jak zrobić sobie samemu mebel:) Wygląda niesamowicie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  31. Pracy zapewne mnóstwo, ale wykonanie i ogólny widok rewelacyjny!!!!! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  32. Wyszło rewelacyjnie, jestem pod wielkim wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  33. O rany Olu zrobiłaś sobie rewelacyjny regał. Jestem pod wielkim wrażeniem :).

    Nawet trochę zazdroszczę, że ja nie mam takich zdolności ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  34. Regal swietny wprost cudo. I jeszcze z superowymi szufladkami. Gratuluje wspanialej pracy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Regal swietny wprost cudo. I jeszcze z superowymi szufladkami. Gratuluje wspanialej pracy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  36. Super... zawsze chciałam się tego nauczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  38. No nie mogę, jak to zrobiłaś? Ja myślałam, ze to prawdziwa wiklina nie papierowa. Wielki szacun. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  39. Wiklinę już komentowałam - naprawdę jest śliczna
    a tym samym
    zapraszam po wyróżnienie do LBA
    http://mojswiat-handmade.blogspot.com/2015/09/liebster-bloger-award-po-raz-pierwszy-i.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  40. o rany! chwilę mnie nie było na blogach a tutaj widzę u Ciebie poszalałaś konkretnie! cudne kosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  41. świetne bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie Agnieszka Fumiko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  42. Kocham takie kosze kocham .
    Nominnowalam cie do http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  43. Wspaniały regalik .Podziwiam za wytrwałość ,dokładność,wiem ile to pracy kosztuje, bo sama kiedyś porwałam się na zrobienie małego koszyka z papierowej wikliny .Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  44. Niesamowicie żmudna i misterna praca. Ale efekt jest przepiękny!! Ślicznie ta wiklina się prezentuje;) pozdrawiam również bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  45. Bardzo mnie zachwycily te koszyki i nie ukrywam że znalazłabym dla nich miejsce u mnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  46. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  47. Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  48. po prostu cudo, podziwiam wkład pracy bo musiał być ogromny:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  49. Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  50. Jakie to śliczne -fantastyczna szafka też się trochę wikliną bawię i tak jak Ty wolę malować skończone dzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  51. Wow Kochana podziwiam, klaniam sie i jeszcze raz podziwam :) ja odobisciw mam zle doswiadczenia z wiklina ale widze ze Ty masz te najlepsze :) wszystko perfect, glanc itp co njlepsze w tym temacie :) ak tez osobiscie lubie malowac skonczone prace :) a gdzie regalik zagosci? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :)Regalik zagościł w mojej "pracowni" i mam nadzieje, że tam będzie mu najlepiej :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  52. jestem pod wrażeniem!
    sporo tego plecenia o samym zwijaniu rurek nie wspomnę
    świetne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń
  53. No, no, no! Normalnie brak słów podziwu. Praca cudna, ale za sam wkład pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:-)

      Usuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*