wtorek, 2 czerwca 2015

kOLOROWO

Witam Serdecznie :) 
Sama nie wiem jak to możliwe, że dni mijają tak szybko a mówią, że dzień coraz dłuższy:) :)
 Przyznam jednak, że w ostatnich dniach wpadłam znowu w muszelkowe szaleństwo. Gdzieś w podświadomości myślę już o urlopie i odpoczynku nad pięknym morzem. Niestety jeszcze troszkę muszę poczekać :(

Wracając do muszelek…
Kilka dni temu na półce zauważyłam muszelkowego stwora, który nigdy nie został ukończony albo właśnie taką naturalna formę miał zachować. Co wtedy chodziło mi po głowie — któż to wie :)
Jednak nie byłabym sobą, gdybym coś nie zmieniła. Po chwili dumania postanowiłam dodać mu kolorów. Oczywiście sami oceńcie, która wersja jest lepsza :)

Pozdrawiam Serdecznie :)

74 komentarze:

  1. Niesamowite są te muszelki, i... jeszcze pomalowane kwiatuszki. Śliczny bukiet. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  2. To jest coś niesamowitego!!! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  3. dla mnie wersja kolorowa! fantastyczny bukiet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  4. Jeszcze takiego zastosowania muszelek nie widziałam ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  5. Normalnie szok! Niesamowita praca, jestem pod ogromnym wrażeniem. Bukiet z muszelek wyczarować to dopiero jest sztuka. Wielkie gratulacje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Cieszę się ogromnie, że mój potworek się spodobał:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  6. Olu obie kompozycje są piękne,ale do mnie bardziej przemawia ta naturalna forma ,chociaż bukiecik kolorowych kwiatków jest również udany .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  7. Cudowne - aż zaniemówiłam w życiu bym nie pomyślała że bukiecik to muszelki, stawiałabym bardziej na jakąś masę lub porcelanę a tu niespodzianka - muszelki ślicznie je posklejałaś razem a efekt niesamowity i takie żywe kolorki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  8. Super, gdybyś na początku nie pokazała bez kolorów trudno byłoby zgadnąć z czego są kwiaty :) podziwiam za pomysłowość. Każda wersja ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  9. Bardzo fajna, oryginalna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  10. świetne obie wersje, zależy tylko w jaki sposób to wyeksponujesz. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  11. Ależ kolorowo i radośnie. Nie wpadłabym na to, żeby tak pięknie wykorzystać muszelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  12. Olu pomysł z muszelkami fantastyczny, obie wersje sliczne,
    choć gdybym mogła wybrac to ta pierwszas wersja jakoś bardziej do mnie przemówiła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  13. O kurcze, ale oryginalny pomysł! Nie wpadłabym na to :). Jak dla mnie wygląda super, chociaż znam siebie i pewnie szkoda by mi było muszelek i zostawiłabym je nienaruszone gdzieś w pudełku ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) U mnie również te muszelki długo czekały w pudełeczku:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  14. łał....kolorowy zawrót głowy, muszelki , wakacje, morze;)...takie małe skojarzenia;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  15. Olu pierwsza wersja była super ale druga jest rewelacyjna :).

    Pięknie pomalowałaś muszelki i masz niepowtarzalny i trwały bukiet :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) To kwiat o którym mogę zapomnieć podczas podlewania :) :)Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  16. Pierwsza wersja podobała mi się ze względu na na delikatny i muszelkowy kolor. Pomalowanie uwidoczniło urodę kwiatów i teraz jest piękny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  17. Ale ekstra!!! No aż nie wiem co napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem jak Ty wpadasz na takie pomysły. Mi się w sumie obie wersje podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Czasami pomysły same się pojawiają :) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  19. Piękne są obie wersje. Jedna zależy co chcemy pokazać bo muszle same w sobie są piękne i patrząc pod tym kątem bardziej przemawia do mnie forma naturalna. Natomiast gdy zależy nam na ujrzeniu cudnego, wyrazistego bukietu kwiatów to oczywiście druga wersja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  20. Pięknie Ci to wyszło,a na tle zieleni wygląda bajkowo I kolorowo.Pozdrawiam słonecznie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  21. Cudo!!! Pięknie wykonanie. Cudnie wyszły Ci kwiatuszki z muszelek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  22. Mnie się podoba wersja kolorowa !!! Można wcale nie zauważyć, że to z muszelek i można sobie myśleć i myśleć : jak to jest zrobione i z czego ??? Wygląda jak z jakiejś masy ulepione... Oryginalne !!! Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia : http://najbardziejlubie.blogspot.com/2015/06/wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  24. Ale super pomysł
    Rewelacyjny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  25. Olu, zrobiłaś to fantastycznie;) Bardzo mi się podoba nowa wersja, pomimo że muszelki same w sobie są urocze;) Co to znaczy ,,oko artysty";) We wszystkim wi9dzi to ,,coś";) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  26. Świetny pomysł na wykorzystanie muszelek! Pokolorowany bukiet wygląda bajecznie - kolory dodają kwiatom wyrazistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  27. Wersja kolorowa, zdecydowanie. Bez kolorów nie bardzo było widać kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  28. Przynajmniej teraz dobrze widać, co przedstawia ta praca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wolę zdecydowanie naturalne kolory muszelek, ale tu mnie zaskoczyłaś.... niekolorowy to jakaś maszkara, może ukwiał, może zlepek.... a kolory nadały mu kształt, tchnęły w niego duszę, no normalnie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  30. Barwy dodały wyrazu,kształtu,świetny efekt :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  31. wow nigdy bym nie pomyślała z czego jest zrobiony fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow po prostu mistrzostwo na maxa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się w kolorach, nie spodziewałam się takiego mega efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow kochana doskonale odnalazlas forme tego stworka i wyszly Ci piekne kwiatuszki :) jest pieknie :) pomyslowa Kobietko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie muszelkowe kwiaty są moim faworytem ,są po prostu odjazdowe :)
    I któż to może wiedzieć kiedy dopadnie nas wena twórcza...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*