środa, 6 maja 2015

GROSZKI

Witam Majowo:) :) :)
Dzisiaj troszkę z innej bajki a dokładnie postanowiłam wyciągnąć maszynę do szycia (najpierw omiotłam z niej pajęczynę). Kilka lat temu dostałam w prezencie i czasami, gdy zajdzie potrzeba staram się jej użyć. Nie mam w tym kierunku przeszkolenia, ale jakieś tam prostsze rzeczy nauczyłam się szyć. A stało się tak, że w mojej ulubionej torebuni potargała się podszewka i przy tej okazji odwiedziłam sklep z tkaninami. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła czegoś tak "przy okazji". I takim sposobem stałam się posiadaczką filcu i innych ciekawych materiałów. Przyszedł weekend i zabrałam się za pracę. Początkowo wszystko szło gładko i szybko do momentu wszycia podszewki. Nie miałam pojęcia na jakim etapie trzeba to zrobić, więc finał był taki, że prułam kilka razy. Zastanawiałam się tylko - ile ten filc jeszcze wytrzyma. Ale chyba tak jest najlepiej - człowiek uczy się na własnych błędach. Po wielu próbach powstała oto taka torebka ....
 

123 komentarze:

  1. Pięknie ci wyszła ta torba, ja na maszynie nie potorfie robić , ale moim małym marzeniem jest w końcu kupić i się nauczyć;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Bardzo dobrym sposobem jest też kupienie maszyny a później nauka :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :)Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  3. No i super torbę uszyłaś,bardzo mi się podoba,pierwszy raz zawsze boli:-)
    napracowałaś się ale efekt piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :)Tak pierwszy raz bywa trudny ale człowiek uczy się na własnych błędach :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci wyszła! Rewelacja! Ja maszynowo jeszcze w życiu nic nie uszyłam, ale też mi się marzy... Jednak to jeszcze ciągle nie mój czas ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :)Trzymam kciuki aby przyszła mobilizacja :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  5. Torebka wyszła rewelacyjnie!!! Też czasami coś tam szyję i podobnie ja Ty, ciągle pruję i poprawiam, ale jak się człowiek uprze to musi się udać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Ten nasz upór bardzo nam pomaga :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  6. Zauważyłam, że filcowe torebki są ostatnio bardzo w modzie :). Torebka bardzo fajna i idealne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  7. Piękna torebka! Bardzo mi się podobają te kwiatuszki. I kotek też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  8. Cudna jest! Fantastyczny pomysł i wykonanie :) Pięknie wyszło i na zewnątrz i wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  9. Śliczna torebka, a te kwiatuszki i groszki to takie "wisienki", które dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  10. I'm so sorry, the translator doesn't work, but I think you made this gorgeous bag out of felt, love the flowers and the lining and the cute cat,
    hugs, Ans x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  11. Śliczna!!! Uwielbiam grochy, groszki, kropki i kropeczki :)
    A co to za uroczy rudzielec pozuje na jednym zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Ten rudzielec to nasz pieszczoch :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  13. Wygląda rewelacyjnie! i to połączenie fioletu i szarości, piękne!, no że nie wspomnę o groszkach...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  14. Rewelacyjna torebka! Napracowałaś się, ale warto było!
    I masz rację - w tym wypadku najlepiej uczyć się na własnych błędach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Nauka na własnych błędach przynosi efekty :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  15. wielkie dzieło ,podziwiam tym bardziej że nie umię szyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  16. Jeju jaka super i śliczny kocurek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  17. O...świetnie wyszła ta filcowa torba;)
    Bardzo mi się podoba i te kwiatuchy...śliczne:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  18. Cudna :) Pięknie się połączyły kolory :) Groszki są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  20. Fantastyczna , masz świetne wyczucie kolorów , bardzo fajnie dobrałś deseń a całośc zachwyca :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  21. no i opłacało sie pruć:) bo torebka jest świetna, bardzo na czasie, mi się taka marzy, ale lekko w folkowych klimatach.Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  22. No i pięknie wyszła!!! Cudnie wygląda i te kwiatuszki, i wnętrze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  23. Uszyłaś sobie super torebkę i jeszcze te kwiatuszki :).

    Aż trudno uwierzyć, że rzadko korzystasz z maszyny, bo ja tu widzę pełen profesjonalizm :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Do profesjonalizmu to jeszcze dalekaaa droga :) :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  24. Super torba :) I ta cudna fioletowa podszewka w tytułowe groszki - ah!
    No, a model/modelka (?) spełnił/a swoje zadanie znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Nasz pieszczoch to jednak niesforny model :) :)Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  25. Piękna torba, super Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  26. Jak ja lubię gruby szary filc. Torba jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  27. Olu super torba, kolejna będzie już bez prucia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  28. Super torebka Ci wyszła Olu;) A ja myślałam, że filc szyje się ręcznie... Ostatnio miałam chęć na zakup takich małych arkuszy filcu, ale jak pomyślałam o ręczny szyciu, to wreszcie nie kupiłam... Ale kiedyś chyba spróbuję, bo oglądałam dwa gatunki filcu; miękki i twardy, czyli ten miękki pewnie można zszywać na maszynie. Ale powiem szczerze, że tego wnętrza torebki, chyba bym nie uszyła... Gratuluję pomysłu Oleczko;) No i cierpliwości... Pozdrawia Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Wracając do kwestii filcu to przyznam, że sama nie znam się na nim aż tak dobrze:) Początkowo szyłam ręcznie ale gdy okazało się, że maszyna całkiem sprawnie sobie radzi to odłożyłam igłę z nitką :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  29. Cudna. Ćwiczenie czyni mistrza :) I tak pewnie to bedzie Twoja ulubiona, po takiej pracy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  30. Ale fajowa torba:))) Wcale nie widać, że musiałaś ją kilka razy pruć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  31. No wow torba jest mega czadowa :-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  32. No wow torba jest mega czadowa :-0

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo bym chciała mieć maszynę do szycia i potrafić się nią obsługiwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do kupienia :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  34. Bardzo ładna torba:) W połączeniu z groszkami wygląda super:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  35. Super torebka, efekt końcowy jest zachwycający, perfekcyjnie zrobiłaś poszewkę :D Jeżeli to są niby jakieś podstawy szycia na maszynie to co Ty byś zrobiła gdybyś znacznie częściej z niej korzystała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Jednak do lepszego szycia brakuje mi w szczególności podstaw :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  36. Torebka wyszła rewelacyjnie!
    I nie wygląda na jakieś pierwsze kroki w szyciu - pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  37. Piękna torebka, super wykonanie. Trudno się szyje taki filc? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Filc może nie szyje się tak źle a gdy jeszcze z pomocą przychodzi nam maszyna to już wszystko łatwiej idzie. Ale jednak ważne jest to jaki mamy filc. Ja kupując swój nie miałam wiedzy na co zwrócić szczególną uwagę. Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  38. Świetna torebka! Wygląda naprawdę ładnie :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  39. Nawet bym nie pomyślała, że prułaś ją kilka razy. Wyszła świetnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) A jednak w pruciu doszłam do perfekcji :) :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  40. Torebka jest przecudna :) Dziękuję za miłe komentarze ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  41. Jest rewelacyjna. Bravo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  42. Torba cudna! wszystkie rzeczy, które wychodzą spod Twych zdolnych rąk są cudne :)

    pozdrawiam cieplutko :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  43. Jak dla mnie torebka jest rewelacyjna! Musisz częściej korzystać z maszyny :)
    A rudy towarzysz też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  44. Tak rudy kociak cudny i słodki a torba mówi o Twoim talencie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  45. Torba wyszla ci super a te groszki sa swietne. Bardzo mi sie podoba no i kocurek sliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  46. Bardzo gustowna! I jak widać ma już amatora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Tak nasz pieszczoch wyjątkowo sobie ją upodobał :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  47. Wow torba wyszła Ci rewelacyjnie :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  48. Torebka cudna:). A kotek widzę przyszedł przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Kotek zawsze wchodzi tam gdzie mu nie wolno :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  49. trabalho encantador
    ..muito maravilhosa..
    :0))
    piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  50. Wyszła świetnie, cudny materiał na podszewkę wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  51. aż zazdroszczę ...... fajnie, ze ją wyciągnęłaś ... czekam na kolejne twory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  52. Świetna torba, podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  53. Rewelacyjna!!! groszki sa urocze:) i nawet kieszonka w środku!!! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  54. Och marzy mi się taka filcowa torba, ale tak jak Ty musiałabym najpierw maszynę odkurzyć z pajęczyn;) A Twoja torba jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  55. Superancka! ja się nie dziwię że tyle tu komentujących! Piękna jest! a pomocnik koci wyjątkowo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  56. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  57. urocza torebka :)

    zapraszam http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  58. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  59. Śliczna torebka, bardzo mi sie podoba:) wyglada jakby byla szyta prZez profesjonalistke:) mi jeszcze daleko do takiego dzieła, bo podobnie jak Ty sama się uczę szyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Profesjonalistka to ze mnie żadna :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  60. Fantastyczna! Zupełnie nie znam sie na wszywaniu podszewek itp. ale wygląda świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  61. Piękna ta torebka :) Chyba częściej musisz korzystać z maszyny bo efekty są ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  62. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*