piątek, 17 kwietnia 2015

WIOSNA...

Każdy moment jest dobry, aby się pochwalić .... W marcu brałam udział w Całuśnym Candy, które organizowała .
I jakież było moje zaskoczenie, gdy się okazało ze wygrałam - tak pierwsze Candy jakie udało mi się wygrać. Niesamowite i fantastyczne uczucie :) A później pewnego pięknego dnia po powrocie z pracy zauważyłam czekającą na mnie przesyłkę. Byłam pod ogromnym wrażeniem całej przesyłki. Jeszcze raz z tego miejsca SERDECZNIE DZIĘKUJĘ :) Czas na kilka fotek ...


A teraz dowód, że do mnie również dotarła wiosna (choć to dopiero początek tej pięknej pory roku)...









I mój największy pieszczoch.....
Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i Wiosennie

56 komentarzy:

  1. Fantastyczny prezent! Przesliczne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te usta to są poduchy??? MEGA!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te poduchy to usta - są śliczne :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Prezent na bogato!
    Pozdrowionka;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty super :) , gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile różności! Super:)
    Pozdrowienia dla Ciebie i pogłaski dla pieszczoszka:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję super wygranej :).

    Wiosna powoli wszędzie się budzi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nareszcie wiosna nas wita :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. ooh you won gorgeous goodies,
    love the lips pillow, is that a pillow??
    You have such a cute cat ( we have four)
    enjoy the weekend,
    hugs, Ans x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) The pillows are beautiful lips:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Prezent świetny i jaki wypasiony! no wiosnę masz już w pełnym rozkwicie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty, a zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wygranej :) a wiosna cudna i miejmy nadzieję, że żadne przymrozki jej nie spłoszą i nie zniszczą jej oznak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również mam nadzieję że przymrozki nas ominą:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Pięne prezenty ,każdy wyjątkowy .
    W ogrodzie prawdziwa wiosna,śliczne kwiatki
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :)
    Jaka piękna już u Ciebie wiosna :)
    U mnie niestety jeszcze zimno, pochmurno i wietrznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do Ciebie również przyjdzie wiosna :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Gratuluje wygranej! Od razu rzuciły mi się w oczy usta - poduszki.. świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nagrody :) zdjęcia wiosny rewelacyjne! w końcu trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej, i widzę, że nie tylko mój kociak lubi wylegiwać się na ziemi gdy tylko zaświeci słońce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak kociak lubi leżeć i psocić :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Super, gratulacje. Mnie też to ostatnio spotkało, tzn. wygrałam candy, a wiosna też do mnie zawitała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również gratuluję wygranej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. taka wiosna to na razie tylko na południu:)), na północy ziąb!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ona wszędzie w końcu dotrze :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. No i teraz nie wiem, czy wygrana w candy (gratuluję!) bardziej mi się podoba, czy ten piękny żonkil. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje. To miło otrzymać taką niespodziankę:) i jak dobrze, że już wszędzie widać wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna wygrana, cudne kwiatki, ale kot najpiękniejszy :) Uwielbiam rude pieszczochy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kicia to nasz największy pieszczoch :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. No gratuluję wygranej! Fantastyczne upominki :)
    Piękna ta Twoja wiosna, nie ma nic lepszego jak kwitnące kwiaty i ciepłe promienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście nie mam nic lepszego niż nasza wiosna:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Gratuluję wygranej:) Fajny prezent. Prześliczna wiosna u Ciebie. Kocisko masz słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspanialy prezent a wiosna az u mnie zapachnialo. Kociak przeuroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspanialy prezent a wiosna az u mnie zapachnialo. Kociak przeuroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*