czwartek, 9 kwietnia 2015

RÓŻA

Witam Serdecznie po świątecznych lenistwach :) :) :) ...
Przychodzi taki dzień, gdy kompletnie nic nie jest tak jak powinno. Zazwyczaj odbija się to na moich pracach, bo zamiast spokojnie odłożyć wszystko i odpocząć, to oczywiście ja na upartego staram się coś ulepszać. Skutki tego bywają różne, czasami coś wychodzi a bywa również tak, że wszystko ląduje w koszu. Na taki dzień trafiła pewna róża. Z koloru szarego przeszła w niebieskości a całość umieściłam w czerwonej ramce. Mogłoby się wydawać, że to powinien być koniec. Oczywiście, że tak, ale postanowiłam to jednak zmienić. Dodatki w szarościach i niebieska ramka. Czy jestem zadowolona z ostatecznego wyniku??? Raczej nie, ale zostawiam już ten obrazek, by nie nastąpił moment, gdy owa róża wyląduje w koszu:)
 RÓŻA.....


80 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio miałam taki dzień, wszystko szło nie tak jak powinno a ja zamiast odżyć pracę na później męczyłam na siłę. Efekt był taki, że po 3 godzinach praca wylądowała w koszu...
    A co do róży, to ja uwielbiam wszystko co niebieskie i mi się podoba! I na pewno jej miejsce nie jest w koszu! Chociaż szczerze przyznam rację, że w czerwonej ramce wyglądała nieco lepiej. A może to jest kwestia pięknych zdjęć? Sama nie wiem :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same przygody były z tą różą ale przyznam, iż może nie jest widoczne to na zdjęciu, ale w czerwonej ramce wydało się, że kolory się gryzą ze sobą :) A takie gorsze dni - oby ich było ja naj mniej :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  2. Sama nie wiem, która opcja lepsza...z czerwienią jest żywiej i energetyczniej, ale i w niebieskościach pięknie (uwielbiam niebieskości) Zależy jakie miejsce dla niej znajdziesz,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o najlepsze wyjście sytuacji - aby znaleźć dla mnie odpowiednie miejsce a wtedy kolory same się zweryfikują :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  3. wiem co czujesz ponieważ i ja miewam takie kryzysy. Nie ma to jak pracować w pocie czoła nad jakąs rzeczą i gdy jest juz prawie gotowa zepsuć efekt nadmiernym ozdabianiem. Witki opadają i nie ma się sił na dokaczanie dzieła.
    A Twoja róża na pewno nie zasługuje na kosz, daj jej szansę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dałam jej szansę i zostaje :) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  4. Co to? Jak to? Przepiękna ta róża!
    Cudna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem o co tyle krzyku:-)
    Śliczne obie wersje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niebieskości! Mnie się podobają obie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the wonderful rose,
    hugs Ans x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:) Pozdrawiam Serdecznie:)

      Usuń
  8. Prześliczna :) Niebieski jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie Twoja praca jest prześliczna. Kolor i ta róża taka oryginalnie wytłoczona. Super!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się tam podoba i to bardzo, piękne rzeczy robisz :) Dziękuję Ci za przemiłe komentarze - dodają skrzydeł ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  11. Dla mnie to w ogóle totalna egzotyka, nigdy czegoś takiego nie robiłam i tylko podziwiam, że tak pięknie można:) Jestem za niebieskim, ta czerwień mnie trochę razi, może dlatego, że za czerwonym nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  12. A mi się ta druga wersja zdecydowanie bardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi efekt końcowy bardzo się podoba i na pewno ta piękna róża nie zasługuje na kosz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Róża uratowała się :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  14. Kocham niebieski kolor i róża mi się bardzo podoba , ale nie tylko dlatego ze jest niebieska :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. tak czasem trzeba sobie powiedzieć STOP ... praca piękna ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To najlepsze wyjście z sytuacja - STOP :)Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  16. Dziękuję za odwiedziny :) Róża dla mnie jest cudna! Wiadomo, że czasami mamy takie dni, które najlepiej, żeby szybko przeleciały i nic nam nie wychodzi, a w przypadku tego obrazu ja bym się niczego nie czepiała, bardzo mi się podoba, kolorystyka ładnie się łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie wersje róży są bardzo fajne, a moja ulubiona jest ta w czerwonej ramce. Niebieska jednak też jest świetna.
    Zdecydowanie nie do kosza:)
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna róża :) Obie wersje ładne, ale jednak pierwsza wyglądała lepiej :) Ja też czasami mam dzień kiedy mi nic nie wychodzi i nadaje się do wyrzucenia więc wtedy zazwyczaj przestaje dłubać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Olu, gdyby takie cudo miało wylądować w koszu na śmieci, to byłby czyn niedozwolony;) Obrazek z różyczką jest superowski;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Róża jednak się ostała :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  20. Gdyby lądowała róża w koszu to moje ręce by ją złapały Olu, ja tez tak mam nie odstawie pracy na potem
    tylko kombinuje po czym wchodzi mąż i mówi Kochanie skończysz jutro;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każda wersja wygląda pięknie :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny obrazek, róża wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli pytasz, która lepsza wersja, to mam ogromny kłopot, bo czerwień i szarość kocham od lata, a w niebieskim zakochałam się latem ubiegłego roku, ale wybieram niebieskości w czerwonej ramce, gdyż oba e kolory pięknie ze sobą kontrastują, przez co róża jest bardziej wyrazista.

    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obrazek jest bardzo ładny. Jego detale są niesamowite. Pięknie się na nich układa światło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękna! Takimi różami mogłabym się otaczać:))

    OdpowiedzUsuń
  26. O nie! Przegapiłam taką piękną pracę! Mało czasu ostatnio się zrobiło...
    Ale dobrze, że w końcu tu trafiłam, bo róża jest przepiękna!!! W obu wersjach :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się, czasem przyjdzie taki dzień, że nic się nie udaje... Ale wtedy najlepiej zrobić chociaż chwilkę przerwy na relaks :)
    Obrazki cudowne :D
    Rewelacyjnie wyglądają, czerwona ramka dodaje fajny kontrast :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała róża !!! Cudnie wygląda otoczeniu moich ulubionych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna róża! Jakoś w czerwieni bardziej mi siś podoba, ale może dlatego, że lubię takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna róża w super kolorkach pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego w koszu?...na ścianie albo jakiejś półeczce...lepiej jej będzie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  33. Wyszło pięknie według mnie. Rozumiem o czym piszesz z tym odkładaniem. Czasami tak mam , że siedzę na upartego i nie wychodzi i nie ma siły, która by mnie odciągnęła. A tylko chwila przerwy i przestanie myśleć o tym co robimy akurat w ten moment i odświeża nam się myślenie. A tu takie uparciuchy :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*