piątek, 24 kwietnia 2015

KARTECZKA

Witam Serdecznie :) Nie będę dużo się rozpisywać...... Jakiś czas temu brałam udział w zabawie, którą organizowała . Zabawa ta (http://miskoweprace.blogspot.com/2015/02/setny-post.html) polegała na wykonaniu kartki z życzeniami. Sama postanowiłam się zgłosić, choć tworzenie karteczek to nie moje oczko. Oczywiście sprawiło mi to ogromną przyjemność. Dodatkowo solenizantka nasza postanowiła również sprawić nam miłą niespodziankę. I tak oto otrzymałam uroczą przesyłkę z karteczką, ocieplaczem i pyszną herbatką.
Kornelio Serdecznie Dziękuję :)

Oto niespodzianka, którą otrzymałam ..

... i karteczka, którą wysłałam ...


49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  2. Przepiękna kartka!!! Twoje wytłaczane obrazki są cudowne :))) Fajne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  3. piękną kartkę wykonałaś,fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  5. Wow! Te twoje wypukłe kwiaty są rewelacyjne! Piekna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  6. Piękna kartka, bardzo oryginalna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  7. Super kartka :) Twoje wytłaczane obrazki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  8. Piękna kartka, zupełnie nie mam pojęcia jak się takie cuda robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  9. Prezent dostałaś super! A kartkę zrobiłaś cudną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  10. Nie każdy może poszczycić się tym, że ma karteczkę od Ciebie w swoich zbiorach:) Ja podziwiam takie tłoczenia, bo sama nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  11. dziękuję za udział w mojej zabawie i śliczną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję że mogłam wziąć udział w Twoje zabawie:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  14. Uważam , że kartka wyszła wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  15. you made a wonderful card, lovely gifts you received..
    hugs, Ans x

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  17. Cudna kartka i bardzo wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  19. Przepiękna- bardzo niezwykła kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  20. Olu zrobiłaś prześliczną kartkę :).

    Upominek też dostałaś fajny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  21. bardzo ciekawa technika, nie znałam jej, imponująco wygląda ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Wiosennie:)

      Usuń
  22. Olu, masz patent na bardzo oryginalne karteczki! Jestem pod wrażeniem! Dla mnie to cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  23. que cartão maravilhoso !!!
    sempre que venho a este blog vejo coisas lindas!!
    felicidades e boa semana !!!
    :0)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka jest rewelacyjna, rób takich więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję:) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  25. Piękne te Twoje prace... nie uciekaj - jak nie masz czasu pisać to zdjęcia mówią za Ciebie... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*