poniedziałek, 30 marca 2015

ZGAPA :)

Witam Serdecznie :) 
Dzisiaj muszę przyznać się do zgapy jaką popełniłam :) Bardzo niedawno zauroczyły mnie wianki jakie zrobiła Jej arcydzieła są kolorowe, wiosenne i niesamowite. Zresztą co będę dużo gadać, sami zobaczcie -
I tutaj pojawia się moja zgapa - bardzo chciałam mieć podobny, więc się pokusiłam :) 
Zielone listki, kolorowe jajeczka i  kwiaty dokleiłam do słomianego wianka. Oczywiście ten wielkanocny dodatek ozdobi kuchenne okienko :)  Na koniec tak w sekrecie - straszą powrotem zimy :)
Pozdrawiam Serdecznie i Cieplutko.








58 komentarzy:

  1. Śliczne wianki i na pewno Twoje są inne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  2. Nie pogardziłabym takim wianuszkiem. jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  3. Prześliczny wiosenno-świąteczny akcent ! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  4. Zgapa piękniejsza od oryginału, pozdrawiam i dziękuję za kolejną wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  5. Tam od razu zgapa... Inspiracja może :)
    Pięknie Ci wianuszek wyszedł!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Zapewne również była to inspiracja :) :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  6. Cudny - nic dziwnego, że zapragnęłaś mieć własny :)) Piękna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  7. ale piękny,pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  8. Piękny, taki kolorowy i wiosenny. Na pewno będzie świetną ozdobą w kuchni :). Ja nie widzę niczego złego w zainspirowaniu się czyjąś pracą, wręcz przeciwnie to co sami stworzymy jest taką "naszą" własną wersją, która bardzo często różni się od oryginału :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Wianuszek już zdobi okno i mam nadzieję że przywoła wiosnę :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  9. Przepiękny wianek!!! Może jak zawiśnie w oknie to odstraszy zimę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Tak wianuszek przywołuje wiosnę mam nadzieję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  10. Cudny ten wianuszek :) Bardzo radosny i wiosenny. A zimie mówimy NIE! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Zimie mówimy stanowcze NIE :) :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  11. You made a gorgeous wreathe, love all the beautiful colors and all the items you've added,
    hugs Ans x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  12. :))) Cuuudny!!! Kolory boskie! Powieś pięknie i wyrażnie, niech przegoni tą okropną pogodę... Czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję za inspiracje:) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  13. Wianek wygląda po prostu przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  14. Olu piękny, kolorowy i wiosenny!bardzo mi się podoba;) dobrego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  15. Piękny kolorowy wieniec, bardzo wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  16. śliczny taki pozytywny:) nawet powrót zimy nie straszny jeśli się ma taki wiosenny wianek w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :)U nas niestety zima wróciła:( Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  17. Ile kolorów :) Świetny radosny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny!!!!!!!!!!!!!! Śliczne kolorki i ta soczysta zieleń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo radosna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Olu, zrobiłaś śliczny wianek wielkanocny! Jest kolorowy, taki typowo wiosenny, a jajeczka nadają mu świątecznego nastroju;) Naprawdę, bardzo mi się podoba;) Świetnie też dobrałaś kolorki ozdóbek na tle tej soczystej zieleni. Praca superowska;) Pozdrawiam Cię gorąco i dziękuję za wszystkie, miłe komentarze pozostawione u mnie;) W piątek będzie ostatni przed świętami mój post, w którym ogłoszę wyniki candy. Także życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych, spędzonych mile w gronie rodzinnym , czy też przyjaciół;) Przesyłam Ci buziaczki Olu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję za tak miłe słowa :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  21. Wow prześliczny wianuszek, magia kolorów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  22. Piękny wianek i bardzo, bardzo wiosenny :).

    U mnie już jest zima ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) do nas również wróciła zima :( Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  23. Za mną chodzi zrobienie wianka. Ale takiego pięknego to nie mam szans zrobić:) Jest SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Dziękuję :) Oczywiście zachęcam do zrobienia podobnego :) :) Pozdrawiam Cieplutko:)

      Usuń
  24. Prawdziwa eksplozja kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękności ten wianuszek :) uroczo kolorowo i swiątecznie :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny wianek :D Jaki kolorowy, bogaty w dodatki - super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*