czwartek, 12 marca 2015

WRÓŻKA :)

Tak wiosennie powstała wróżka. Technika już znana - wytłaczanka. Jednak tym razem pomyślałam, że użyję zielonego kolor. Nie wiem dlaczego, ale wcześniej nigdy nie próbowałam takiej barwy. Wyszło całkiem dobrze, aczkolwiek to zapewne moje oko tak twierdzi :) :)
 Pomalutku albo wielkimi krokami zbliżamy się do wiosny. Tak, kto to powiedział ??
Przecież u mnie za oknem wiosny nie widać, a dzisiaj nawet delikatnie pada śnieg.
Takim sposobem mamy pomieszanie z poplątaniem :) :)
A teraz moja mała wróżka ....
 























Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie
i Cieplutko :) :)

60 komentarzy:

  1. Olu może ta Twoja śliczna wróżka wyczaruje wiosne:-)
    Pięknie to zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Mam taką nadzieję, że właśnie o wiosnę się postara:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Jest śliczna! U nas (centrum Polski) w powietrzu zdecydowanie czuję już wiosnę, więc Twoja wróżka wpasowała się idealnie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przywoła ją również na południe :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  4. Piękna wróżka!!! U nas też wiosny nie widać, co prawda śnieg nie pada, ale wieje arktyczny wiatr :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już niedługo nadejdzie piękna wiosna :)Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  5. Pięknie Ci wyszła ta wróżka. Śliczne są te zielone przetarcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  6. Urocza ta wróżka :) Bardzo lubię zielenie, więc tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  7. está maravilhosa esta fada !!!
    encantadora...
    :0)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę taką technikę wytłaczanek, jestem oczarowana;) bomba coś innego , coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  9. Nic nie wiem o tej technice ale Twoja wróżka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło usłyszeć, że się podoba :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  11. Love the gorgeous fairy,the green colour is beautiful, but how do you make it,?
    hugs, Ans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. This simple stamping and painting.:):)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  13. Piękna:) Bardzo, bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  14. niezwykła ... niech przyniesie wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taką mam nadzieję, że o wiośnie nie zapomni :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  15. Ta wróżka jest przepiękna. Normalnie oniemiałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To cieszy jak się komuś podoba :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  18. Jest przeurocza, a kolor zielony....ach, kiedy go będzie pod dostatkiem? pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może już niebawem będzie zieleni mnóstwo :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  19. Śliczna wróżka :)))) taka delikatna i tak pięknie zrobiona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  23. Śliczny obrazek- pierwszy raz taki widzę (jak ja mało jeszcze widziałam!) Muszę coś na ten temat poczytać, bo fajnie to wygląda.
    Dziękuję przy okazji za wizytę u mnie i pozdrawiam wiosennie (mimo zimna i deszczu za oknem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  25. Rewelacyjna praca - prawdziwe dzieło sztuki :) bardzo mi się podoba :)
    a kolor zielony wspaniały :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  26. Wróżka jest przepiękna, a w zieleni bardzo jej do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  27. Piękna praca, bardzo mi się podoba :).
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny na blogu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Miło, że trafiłam na Twojego bloga i mogłam zobaczyć tak wiele pięknych prac :)Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  30. Nie widziałam wcześniej prac w tej technice. Śliczna wróżka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To tylko wytłaczanka :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*