środa, 25 marca 2015

DEBIUT :)

Witam Serdecznie :)
W tym roku chciałam zrobić dla kilku ważnych mi osób wielkanocne karteczki. Nie miałam pewności od czego zacząć, więc kupiłam w sieci troszkę kwiatów i małe jajeczka. Tak naprawdę nie wiedziałam, gdzie mam szukać, które kwiatuszki byłby odpowiednie i jakie dodatki są mi potrzebne. Oczywiście, całkowicie zapomniałam o napisach, więc ostatecznie sama musiałam coś napisać, aby odbiorca wiedział, że ta kompozycja jest wielkanocna:) 
 Do ideału im daleko, ale postanowiłam, że jednak trafią do adresatów.
Podziwiam wszystkie kobitki, które tworzą piękne kartki a teraz dodatkowo wiem jak wiele pracy i serca wkładają w swoje cudeńka :) :)

60 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje kompozycje,karteczki są ślicznie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne karteczki zrobiłaś, nie chce się wierzyć, że to debiut. Jeszcze nie poczytałam Twojego bloga dokładnie, ale już mi się podoba. Wytłaczanka z wróżką cudowna. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam i będę często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Przepiękne! Aż sama bym zrobiła takie cuda, ale jeszcze nie próbowałam :)) Jajeczka są boskie, tylko gdzie ja tu u mnie takie bym mogła dostać? Hmm... Muszę poszperać w sklepach, w których jest tzw. "wszystko i nic" :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Zachęcam to takich karteczek a jajeczka kupiłam w sieci :) Są malutkie i urocze :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Brawo,karteczki na szóstke z plusem,śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są :). Te z fioletowym tłem najbardziej mi się podobają, pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na debiut to bardzo udane :) kartki, podobnie jak każda technika, potrzebują wprawy. Także nie zniechęcaj się tylko rób ich coraz więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może jeszcze kiedyś pokuszę się o jakieś :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Olu jesteś pewna że to karteczkowy debiut?kompozycja, kolorystyka i technika zdobienia jak dla mnie na 6, wydaje mi się że to już jest wrodzone tylko jeszcze nie wiedziałaś że karteczki to Twoja kolejna pasja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze nie wiem czy to kolejna pasja bo do perfekcji daleka droga :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Olu, karteczki wyszły Ci pięknie;) Są kolorowe, wiosenne, no i świąteczne;) Super! pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kompozycje, masz do tego talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oleńko, piękny debiut! Śliczne, bogate i kolorowe karteczki! Jestem pewna, że kolejne kartki powstaną, bo to strasznie zaraźliwe jest, a Ty masz do tego smykałkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Może jeszcze kiedyś się pokuszę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Hi,
    you made wonderful Easter card, love the pretty colours and the eggs you used,
    hugs,Ans x

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu, Twoje kartki są prześliczne! pięknie ułożyłaś kwiaty, a napis, jeżeli masz drukarkę możesz wydrukować.I podpowiem Ci, że jeszcze możesz zaopatrzyć się w kostki dystansowe i jak nimi podkleisz np. napis, to kartka zyska przestrzenności. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za cenne rady :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Przepiękne kartki!!! Kolorowe i bogate, wyglądają jak sama wiosna :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny debiut :) Piękne kompozycje kwiatowo jajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie są śliczne i takie "bogate" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się Twoje kartki bardzo podobają.

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olu te kartki są cudne :).

    I jak one są debiutem, to zabraknie mi achów i echów przy kolejnych :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Są prześliczne. Bardzo radosne i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow ale u Ciebie bogato na tych kartkach! i jak jajecznie! bardzo radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki wyszły prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zupełnie nie widać że to Twój debiut- karteczki są bardzo udane i cudnie, wiosennie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak na debiutowe karteczki pięknie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta z fioletem jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ te karteczki są piękne! A jeśli to naprawdę debiut, to powiem szczerze, że jestem pod ogromnym wrażeniem. I choć akurat do kartek nigdy mnie nie ciągnęło, to aż chce się spróbować!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Zachęcam do spróbowania :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Piękne kompozycje! Kiedyś trzeba zacząć. Jak na pierwsze wytwory to całkiem, całkiem :) Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki na pewno sprawiły ogromną radość obdarowanym, przebogate i prześliczne jajeczno-kwiatowe kompozycje, bajecznie kolorowe,wbrew temu co za oknem :) super, kartkuj nadal, bo fajnie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) U mnie za oknem również brak takich kolorów, nadal jest śnieg :( Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Oglądam i oglądam...i powiem,że....bardzo podobają mi się te karteczki...takie soczyste, barwne. kwieciste i najważniejsze własnoręcznie z sercem zrobione)
    Piekne , pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Ogromnie się cieszę, że się spodobały:) Pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*