poniedziałek, 2 lutego 2015

POKROWIEC

Witam wszystkich serdecznie :)
Szycie nigdy nie było moją mocną stroną. Jednak bywa tak, że coś potrzebuję, a oferta w sklepach nie spełnia moich oczekiwań. Kobiety już chyba tak mają. Moja dobra znajoma zawsze na zakupach mówi tak " Takiej torebki jeszcze nikt nie wymyślił, a ty już taką chcesz mieć " :)
I tak powstał pokrowiec. Wiem, może nie jest idealny, ale mój tablet potrzebował nowego schronienia. Kolejny raz skorzystałam z filcu. Aby w pełni nadać mu duszę znalazłam cekiny i koraliki. Dzieło sztuki nie powstało, aczkolwiek ma swój własny urok :)
Pozdrawiam Wszystkich Cieplutko i przesyłam moc buziaków :) :) :)


29 komentarzy:

  1. To jest pokrowiec?
    Ja myślałam że to elegancka kopertówka,
    śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Do kopertówki to jeszcze muszę poćwiczyć :) :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  2. Nie ważne by było idealne .Ważne by było inne, odmienne, oryginalne, jedyne. Fajnie jest tak zrobić sobie cos samemu:):)samej:):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  3. A ja właśnie myślałam, że to dzieło sztuki :) Piękna i oryginalna oprawa dla tabletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za tak miłe słowa, od dzieła sztuki jednak dzieli mnie duża przepaść :) :) :) Pozdrawiam Cieplutko :) :)

      Usuń
  4. No jakże nie jest to dzieło sztuki Olu? Jest! I to jakie urocze;) Takiego pokrowca nikt nie będzie miał;) Ślicznie go ozdobiłaś;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za tak miłe słowa:) :) Tak dzieło sztuki może stało obok :) :) Pozdrawiam Serdecznie :) :)

      Usuń
  5. looks great your new tablet cover..you decorated it with nice beads and sequins, like it,
    hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny :) naprawdę wygląda jak kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Ostatecznie również mogła by to być kopertówka:) :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  8. Prześliczny, a wygląda jak damska kopertówka! A może taki komplet kopertówka + pokrowiec? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Muszę zastanowić się nad tym zestawem:) :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  9. Niesamowicie uroczy pokrowiec! Te wszystkie koraliki i cekiny wyglądają wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  11. Super! Bardzo oryginalny i urokliwy pokrowiec :)
    Trudno uwierzyć, że szycie nie jest Twoją mocną stroną! Świetny efekt! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Niestety szycie nigdy nie było moją dobrą stroną :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  12. Olu to urocza kopertówka :)
    W życiu nie pomyślałabym , że pokrowiec..... ta nazwa nie służy temu pięknemu przedmiotowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  13. Piękna kopertóweczka i nie bądź taka skromna bo jest cudnaśna :) działaj działaj bo pięknie tworzysz :) pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*