czwartek, 18 grudnia 2014

SZYSZKI

Odłożyłam na chwilkę bombowe szaleństwo i posklejałam szyszki. Przyznaję że kilka tygodni wcześniej pomalowałam je i pokryłam brokatem. Teraz czekały już tylko w kolejce - i nadszedł ich czas :)
Już rok wcześniej robiłam podobne i tak podobały się obwarowanym że w tym roku poprosili o kolejne sztuki :) Mówisz i masz ... :) :) 

Teraz troszkę inaczej:) :) :)
Jestem bardzo wdzięczna za każdy komentarz pozostawiony pod moimi postami. Wasze wpisy są ogromną motywacją :) Dziękuję... :) :)
Dziękuję również za każdą wizytę a każdy obserwator niech spodziewa się mojej rewizyty :)
Dziękuję :) :) 
Wszystkim oraz każdemu z osobna przesyłam Cieplutkie Pozdrowienia :) :)



















20 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! W przyszłym roku też zbieram szyszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zachęcam :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  2. Proste i piękne ! :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak pomyślę o Twoich pięknych bombkach i pracy przy nich to moje szyszki to zajęcie dla przedszkolaka :) :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  3. Jakie sympatyczne i pomysłowe! piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  5. Wspaniały pomysł miałaś z tymi szyszkami, śliczne ozdoby powstały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  6. Hi,
    You made wonderful Christmas decorations, love them,
    hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne ozdoby powstały! Jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak cieszy oko , jak coś jest inne niż wszędzie[ mówię tu o sklepach} To piekny dar taka umiejętność...i satysfakcja na pewno z wykonania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak piękne słowa :) Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  9. Cudne są te szyszki :D Bardzo fajny pomysł na ozdoby choinkowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję :) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*