wtorek, 17 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNY WIANEK

Nadszedł czas aby wszystkie ozdoby umieścić na wiklinowym wianku.
Wiklinowe wianki o średnicy 30cm znalazłam w sklepie ogrodniczym (8zł). 
Wybór jest ogromny, wszystko zależy od wielkości i sposobu ich wykończenia. 
Takie wianki możemy kupić również już pomalowane, ale stwierdziłam że nie ma potrzeby dopłacać skoro i tak cała ich powierzchnia zostanie zapełniona. 
Będąc już w sklepie sprawdziłam wianuszki wykonane z różnych materiałów, jednak te wiklinowe wydały mi się najmocniejsze i mam pewność że nie bedą zmieniać swojego kształtu. 
Ważne jest tylko to, aby przy samym zakupie sprawdzić czy ich forma ma kształt okręgu. 
Osobiście nie zwróciłam uwagi na wszystkie i jak się okazało później, niektóre posiadały kształt odbiegający od doskonałości. 
Z tym również sobie poradziłam, wystarczyło tak przykleić ozdoby aby ukryć niedoskonałości :)
Sprawdzony i niezawodny klej na gorąco także tutaj świetnie sobie poradził :)


Efekt Końcowy :) 
OZDOBY ŚWIĄTECZNE
WIANEK ŚWIATECZNY
ŚWIĄTECZNY WIANEK
OZDOBY ŚWIĄTECZNE

2 komentarze:

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*