wtorek, 17 grudnia 2013

DEKORACJE ŚWIĄTECZNE (3)

W tym roku założyłam, że główną dekoracją w moim domu będą świąteczne wianki. 
Do ich odpowiedniego udekorowania potrzebowałam kilku dodatkowych ozdób. Oczywiście suszone owoce czy kolorowe szyszki z poprzedniego wpisu również odegrają ważną rolę w tym "projekcie". 
Długo nad tym myślałam :). Nieoczekiwanie przyszło mi kilka pomysłów z wykorzystaniem technik i materiałów, które już znam :)

1. Papierowa wiklina - technika już chyba wielu znana - paseczki wycięte z gazet zwijamy w ruloniki. Następnie formujemy odpowiedni kształt stopniowo łącząc kolejne ruloniki. Po złożeniu całości przystępuje do malowania. Oczywiście techniki są różne, wszystko zależy od tego, jak nam samym pracuje się z tym materiałem najlepiej. Również samo malowanie może być czynnością wykonywaną na różnych etapach naszej pracy. Wiem, że niektórzy malują ruloniki zaraz po skręceniu, ale również są i tacy którzy malują już gotową pracę. Osobiście wolę ten drugi wariant :) 
W tym roku powstały serduszka i gwiazdki. Do części z nich dokleiłam zawieszkę.

SERCA Z WILKINY PAPIEROWEJ

SERCA Z WILKINY PAPIEROWE

2. Znalazłam również kawałki filcu, które pozostały po innych zawieszkach. 
Filc, igła, mulina, kokardka i kilka koralików.

zawieszki z filcu

3. Na koniec glinka samoutwardzalna, formy do ciasteczek, farby akrylowe oraz samoprzylepne diamenciki. 

ozdoby choinkowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Dziękuję za każdy komentarz :) :) :)*